Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2020.05.29.

Tegnap lepörgött a stream, amelynek a témája most a saját házikó volt, de kapunk még hamarosan az Alfa 1-ből is egy hosszabb videót.

Röviden:
 > A plusz 1 órás játékmenet szombaton érkezik.
 > A megrendezett első teszt Phoenix Initiative tesztelőkkel, amely körülbelül 8 órát tartott, hihetetlenül jól sikerült.
 > Újabb alkalmazottak csatlakoztak az Intrepid csapathoz. A csapat örült a tesztelők és a közösség visszajelzéseinek.
 > Minden regisztrált felhasználónak, a játékon belül, egy szobrot adnak, a világjárvány miatt. Egy kis figura, amely szimbolizálja az embereket, segítve egymást.

A Tervező csapat frissítései:
A Phoenix Initiative tesztelőkre vonatkozó vizuális NDA megmaradt, a szöveg/hang-ra  feloldották. Nagyszerű volt látniuk a tesztelők visszajelzéseit, akadt néhány expoloit és bug, mint például végtelen pénz, és néhány szórakoztatóbb bug, amelyeket rögzítettek. Shaze tesztről írt jegyzetet készített és megosztotta a reddit-en (Nephin hamarosan fordítja nektek. – a szerk.). A játékosok képesek az háziállatokat és az egyéb lényeket a birtokon belül kis elkerített területeken elhelyezni. A termés függ majd több dologtól, pl a palántától, as zerszámoktól és egyéb dolgoktól. A játékos ha akar, több időt is fordíthat a gazdálkodásra. Van egy kis tavacska is a halászathoz, valamint a birtok rendszernek sok olyan ága van, amelyet a nyersanyagok feldolgozási területének szántak. Emelett lesz egy ács szakma is, amely segítségével magasabb szintű bútorok készíthetőek, amelyek több bónuszt adnak majd és változtathatóak a bónuszok is.

A tenyésztés úgy fog működni, hogy az állatok rendelkeznek egy speciális azonosítóval. A tenyésztő felfedezheti ezeket az értékeket, megvizsgálják a genetikai rendszert annak meghatározása érdekében, hogy mi lehetséges – tényező lesz az RNG, tehát egy domináns genom juthat át, vagy egy meghatározott fajta vagy faj, amelyet felfedezhet, ha a tenyésztés szakértőjévé válik. Így növelheti annak esélyét, hogy egyedi vagy speciális hátast szerezzen, amelyet később aukción eladhat más játékosoknak. Természetesen korlátozások vannak az őrült eredmények megakadályozására. Fontos szem előtt tartani, hogy ez egy hosszú út, ez nincs még az Alfa 1-ben.

 

A Karakter- és Környezeti csapat frissítései:
A páncélt illetően oda kell figyelni, ne igazodjon túl szorosan a karakterek testrészeire, ne nézzen ki furcsának. A világításon is állítottak, hogy egyes eszközök ne nézzenek ki odanemillőnek, valamint ne tűnjenek ki annyira. Megfontolás alá tartozik, hogy a játékosoknak lehetőséget adjanak a tárgyak vizuális textúrájának kiegészítésére a jövőben, de ez később jön. Válasz egy chat kérdésre; rengeteg ruhára vonatkozó fizikai szimulációval rendelkeznek, de vigyázniuk kell, nehogy túlságosan befolyásolj a játék futási teljesítményét. Például a korábbi vízesés nagyon megterhelte a vasat, de az újabb verzió kevésbé erőforrásigényes és még szebb is. 

A Műszaki csapat frissítései:
Megemlíteni, hogy sok olyan elem, amelyet az élő közvetítésen mutatnak és vizuális jellegű, de mögötte rendeget műszaki munka, kód kapcsolódik, amely nem látható. Ezeket a játékos nem látja, a vizuális elemek működését a mérnöki csapat munkája teszi lehetővé. Az ügyfélszolgálati eszközök, a kommunikáció a játékosok kliense és a szerver között, a felhasználói felület elõtt, mind rengeteg programozást tartalmaz. Van egy QA (Quality Assurance) csapat is, amely sok munkát tesz abba, hogy minden párban legyen.

 

A kérdezz felelek részt itt találjátok, ami a forrás: https://ashespost.com/5-29-20-livestream-transcript/

0 0 vote
Article Rating
Címke , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments