Ashes of Creation – Élő Stream összefoglaló 2020.07.31.

Ahogy a fejlesztők ígérték, kaptunk új tartalmakat a júliusi élő stream-ben. A bővebben mögött megtaláljátok az összefoglalót. Facebook-on és Instagram-on érkeznek még extra fotók a stream-ből. Jó szórakozást.

Röviden:

 > A Leader of Men + Phoenix Initiative csomagokkal rendelkező játékosok bekerülése a tesztre augusztus végén esedékes. (Kickstarter csomagok)
 >  2 évvel ezelőtt leállították az Alfa 1 eladásait, mivel elérték a 10000-es eladási korlátot. Abban az esetben, ha az Alfa 1 teszt jól fog menni, megfontolják, hogy újra megnyitják a lehetőséget.
 > Minden, 2020 szeptemberét megelőzően regisztrált account ingyenes lakberendezési szobrot kap, jelezve azokat a küzdelmeket, amelyeket az emberiség a COVID-dal kapcsolatosan átélt.
 > A hivatalos Discord szerveren elérhető egy új emote csomag.

Stúdió frissítések:
Elkezdődött az új pozíciók feltöltése, és a 24 helyből már 7-et be is töltöttek. Szerették volna megvárni a COVID korlátozásokat, de végül online oldják meg a felvételeket. Ha az ottani rendelkezéseken enyhítenek, megkezdik a visszatelepülést immáron az új San Diego-i stúdióba. Ismerik a mostani nagy hype sötét oldalát, ezért amennyire lehet továbbra is nyitottak és átláthatóak, valamint igyekeznek reagálni a közösség jelzéseire.

Design frissítések:
Májusban elértek egy nagy mérföldkövet, most új feladatokkal kell megküzdeni. Eljött az idő, hogy kitalálják, hogyan tudják az eszközeikkel felépíteni ezt a hatalmas játékot. A tervező csapat azon dolgozik, hogy a Verra világát gyorsan és hatékonyan népesítse be, a mérnökök pedig eszközöket készítenek elő ehhez. Jelenleg a folyamat vége felé járnak. Időnként azokat az eszözök, amelyeket már elkészítettek, ki kell bővíteni, fejleszteni kell, emiatt a fejlesztési idő is felgyorsulhat. Jó példa erre a szörnyek letelepítése, amelyet egy sor adattal kellett még definiálni, ez hosszú időt vett igénybe. Rájöttek, hogy szükségük van egy rendszerre, amely képes kezelni a szörnyek elhelyezését különböző adatok alapján. 

A közelmúltban sok különleges VFX-változtatást hajtottak végre, ha követitek az Unreal Engine fejlődését, most a Niagra-t alkalmazzák, ami egy csodálatos módszer a VFX kezelésére a hoodini-kel együtt. A videóban bemutatott Blink képesség alapértelmezés szerint csak előre vagy képes teleportálni, de további pontok elosztásával a teleportálás minden irányba elérhetővé válik, tehát egy irányított billentyű lenyomással teleportálhatsz, miközben megtartod az irányát. A nagyszerű dolog az az Unreal Engine-ben, hogy az általa kínált grafika gyönyörű, ha rendelkezel tehetséges művészekkel (például Jim), akkor tele tudod rakni a világot gyönyörű effektekkel, amelyek még a játék teljesítményét se húzzák le.

Ez a skill pedig egy olyan képesség, amely lehetővé teszi, hogy a játékos karakter manájának egy részét barátságos karakternek adja át. Ez a skill leginkább egy térbeli fényre emlékeztet, amelynek részletességét tudják állítani.

A prizmatikus fénysugár egy újabb mágikus képesség, amelyet nem egyszerű megcsinálni, Valószínűleg jobban fog kinézni, ha a játékos animációk hozzá lesznek adva. Ez egy akció orientált képesség lesz, amelynél inkább az ügyesség fog számítani, nem a skill értékei. Az első szakaszban csak az első célpontot találja el és leáll, de további pontok elhelyezése után lehetővé válik a sugár átlövése az ellenfeleken. Természetesen mindez megváltozhat a tesztelés során, és sok egyeztetésen fog még keresztülmenni. Az egyik legmenőbb dolog, amelyet láthattok, ami nagy izgalmat vált ki mindig, az a szintlépés. Imádták a Lineage 2 szintlépésének animációját, ahhoz hasonlót szerettek volna elérni. Az első verzió, ami itt látható, még sok fejlődésen fog átesni.

Ezek után az szerettük volna bemutatni, hogyan működik a gyűjtögetés korai verziója. A jártasság növekedésével képes lesz a játékos szerszámok készítésére, azok fejlesztésére, amelyek sokkal jobb gyűjtögetést eredményeznek. 3 féle gyűjtögetési mód lesz elérhető. Az első, amely begyűjtéskor eltűnik és máshol lesz újra elérhető. A második lehetőség olyan, ahol nagy tömegben gyűjthető be az alapanyag. A harmadik lehetőség az, amikor a begyűjthető alapanyag mozog, például egy csorda. Gyűjtögetés – jártasságától függően – van esély arra, hogy az erőforrás nagyobb eséllyel dob értékesebb alapanyagot.

Ezen kívül mindenképp meg akarták mutatni az egyik 10.-es szintű dungeon-t felülről. Ezekben a nyitott dungeon-okban PvP-re is sor kerülhet, ha a két csoport nem tud megegyezni kié az adott szoba, terület. Ha kijelölöd a mobokat és másik csapat is üti ugyanazt, akkor a loot azé, aki elsőként jelölt és több DPS-t tolt bele. Az XP osztódik a csapatok között. Egyszerű példa: Egy 10.000 Hp-s boss-ból 4000 Hp-t leüt a csapat, akkor az XP 40%-át kapja. Ismét szerették volna kihangsúlyozni, hogy a repülés nagyon korlátozottan lesz elérhető. Elsősorban a nagyvárosok polgármestereinek, a királyoknak, királynőknek lesz elérhető. Esetleg valamelyik World Boss drop-ja lehet még, de ezek is úgy működnek, hogy pl tojás esik, és abból kell felnevelned és nem tart örökké az életük. Egy szerveren egy időben kb 10-15 repülő hátasnál nem lesz több.

Környezeti frissítések:
Volt néhány régi vízesés, amelyet már bemutattak, de most ezek tovább fejlődtek, ahogy közeledik a megjelenés. Az új verziók már hihetetlenül természetesnek néznek ki, és sokkal jobb teljesítményt nyújtanak, ami minden oldalról nyerő helyzet. A következő példa néhány tengerparti környezeti eszköz, amely gyönyörű hellyé varázsolja a partokat, ezeket a Dunir Node építési koncepciódarabjai követi, akik egy hagyományosabb törpefaj képviselői.

Karakterfrissítések:
Elkészült az úszás, de ez nem végleges. A képernyő átmeneti hatása az úszásnál később hozzá lesz adva, és igen, aktívak lesznek a skill-ek a víz alatt is. A vízi csaták bevezetése a terveik közé tartozik és vizuális tervezési fázisban van. A fejlesztési oldalon kibővítjük az alapsziluetteket és a tematikus komponenseket, amelyek vizuális szinten fejlődést jelentenek majd.
8 különböző páncéldarab elérhető és dönthetsz úgy, hogy különféle kozmetikumokat szerelsz fel külön-külön a karakter megjelenésének testreszabásával. A harci vadállatok animációi tekintve hihetetlenül nagy variációk léteznek. A bemutatott pókok különböző méretűek lehetnek, néhányuk kicsi, míg mások magasabbak, mint a karaktered.

Kérdések év Válaszok:

K: Mondjuk nem gyűjtögetek pár szintig, le fog maradni a készségem?
V: A kézműves utad nem függ össze a kalandozó utaddal. Tehát egyáltalán nem kell gyűjtögetned ameddig el nem éred a max szintet. De igen, a kézműves út felépítése lehetővé teszi a különböző szakmák felszabadítását. Ne feledd, hogy a játékot nem a 10. szintű, majd a 20. szintű és a 30. szintű zónákra tervezték. Tehát a 10. szintű zónákban nem csak vas lesz. Az alapanyagok megjelenése a területeken inkább életszerűbb, mint játék alapú. Ez azért fontos, hogy a régiók a Karaván rendszerre támaszkodjanak, hogy hozzáférjenek a helyi erőforrásokhoz. Fontos a kereslet/kínálat megteremtése, így egyes régiók népszerû forrásokkal rendelkezhetnek, míg másoknak hiányozhatnak ugyazok az alapanyagok.

K: Van-e mód a játékosoknak tárgyakat keresni, mielőtt egy Node-hoz utaznának? Vagy előbb oda kell mennünk, hogy megnézhessük, mi áll rendelkezésre.
V: Az aukciós ház előtt a gazdasági csomópontok hozzáférhetnek az adott csomóponthoz tartozó aukciós házakhoz. Tehát ha az alapcsomópont gazdasági, akkor a ZOI alatt lévő vaszális csomópontok „megosztják” az aukciós házakat. A játékos vásárolhat kiosk igazolást a gazdasági Node-nál és ez megadja az engedélyt egy a játékos tulajdonában lévő kiosk felállításához, bárhol is van a világon. Minden Node-nak van lehetősége piacot építeni, de a gazdasági típusú Node-nál elérhetőek a kioskok. Itt listázza az eladó tárgyakat. Ezek mindegyike az aukciós házak listájával együtt elérhető lesz a közösségi fórumon, amely megmutatja a helyet és az eladott tárgyakat/elemeket, így odautazhatsz és megvásárolhatod, amit szeretnél.

Forrás: https://ashespost.com/7-31-20-livestream-transcript/

0 0 vote
Article Rating
Címke , , .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.
Feliratkozás
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments