Fajok

Általános tudnivaló:


Mielőtt belekezdenénk abba, milyen fajok és kultúrák léteznek az Ashes of Creation világában, pár apróság:

  • A fajok rendelkeznek módosítókkal, és minden fajnak megvan a saját alap statisztikai pontja (Power, Dexterity, Constitution, stb…)
  • A fajok nincsenek nemekre korlátozva
  • Minden fajnak megvan a maga előnye, de egyik sem kiugró annyira, hogy domináns lehessen
  • A fajok rendelkeznek kezdő területtel, amely tartalmaz egy Divine Gateway-t (nevezzük csak portálnak)
  • A Tulnar faj területe nem rendelkezik Portállal
  • A játékosok számára nincs kötelező kezdő terület, választhatnak bármelyik Porták közül

Az Ashes of Creation-ben 9 választható faj közül választhatunk, amelyek 5 csoportba sorolhatóak:

  1. Aela Humans (Kaelar és Vaelune) – Ember fajok
  2. Pyrian Elves (Empyrean és Py’Rai) – Elf fajok
  3. Kaivek Orcs (Ren’Kai és Vek) – Ork fajok
  4. Dünzenkell Dwarves (Dünir és Niküa) – Törp fajok
  5. Tulnar

Fajok:


Aela:


Az Aela emberek két kultúrára oszlanak: Kalear és Valeune.

“Az Aelan birodalom nagy háza közé tartozott a Lyneth ház. Több mint ezer évig a Lyneth ház uralkodott Aela felett. Uralkodásuk nagy része az aranykorhoz tartozott. A ház csak [az elmúlt században a bukás előtt]  a Halhatatlanok Nagy Háborúja után bukott el. Mivel a Lyneth trónjára nem volt megfelelő jelölt, az ország káoszba esett. Egy törékeny köztársaság alakult ki, amelyet ma láthatunk. A császár által választott Ötök Tanácsa felügyel: Az Ötök, akik a birodalom legnagyobb városait irányítják. Az Aelan birodalom messze a legnagyobb nemzet egész Verra-ban, lakosainak több mint nyolc millió lélekkel rendelkezik. Az Aelanok Verra egyik legnagyobb népességét képviselik. Birodalmuk minden más nemzettel határosak; és a tenger feletti ellenőrzésük miatt, képesek bármerre sereget küldeni. A Birodalom ezt a képességét sok más városállam megfélemlítésre alkalmazza, amelyek behódolnak nekik. Azok, akik megtagadják a Birodalom akaratát, gyakran háborúba keverednek. – Steven Sharif”

Kaelar:

Építés, Rend, Civilizáció, ezek az alappillérei a Kaelar kultúrának. A birodalom a régi világok között a legnagyobbnak számított és a jelenlegiben is ez van a terveik között. Rendkívül hűek a gyökereikhez.

Vaelune:

Kereskedelem, Törvény, Megpróbáltatás. A Vaelune-ok a sivatag hőségében kovácsolódtak, és újra megjelentek. A kereskedelemre összpontosítva a Vaelune a föld egyik leggazdagabb birodalma lett. Nem idegenkednek az ölés gondolatától, legyen az egy vadállat a sivatagban, vagy egy kígyó a piacon.

Dünzenkell:


A Dünzenkell törpök két kultúrára oszlanak: Dünir és Niküa.

“A legenda szerint a Verra-i hegyek mélyén él egy kovács, akit az istenek hoztak létre, ahonnan minden törpe származik. Úgy vélik, hogy az elsők között létrehozott fajok között a törpék ott voltak, a törpék állítása szerint a kontinensre kőből és acélból készült hajókkal érkeztek. A törpe kovácsok és kézművesek széles körben megtalálhatóak Verrán. A törpe faj központját képezi Dünzenkell nemzete, amely az északi hegyek mélyén található. A törpe társadalom általában erősen matriarchális, és klánjaik gyakran a legidősebb matriarchus alatt vannak. A törpék szorosan kapcsolódnak egymáshoz a családi céhek közötti szövetségek révén. A törpe gyermeket fiatalkorban céhjelével jelölik. Néhány törpéből, akiket kiűztek Dünzenkell-ből, vagy maguktól választották a magányos utat, leégetik bőrükről a klán jeleket. – Steven Sharif”

Dünir:

Sztoikus, Tradíció, Kohó. A régi világ népeinek többsége, ha meglát egy hegyet, nem látja a benne rejlő lehetőségeket. A Dünir egy védhető otthont látott, amely gazdagságot rejt magában. A Dünir-ek nagyon büszkék az általuk készült eszközökre és építményekre: bevehetetlen erődítmények, harci kalapácsok, és nem utolsó sorban, királyságuk drágakövei. Tömzsi termetük senkit se tévesszen meg. Ők a legerősebb harcosok, akiket a világ ismert. 

Niküa:

Család, Szabadság, Bátorság. A hegyek, amelyekre a Dünir-ek otthonként tekintettek, a Niküa kultúra börtönként látta. 

Kaivek:


A kaivek orkok két kultúrára oszlanak: Ren’kai és Vek.

Ren’kai:

Becsület, Erő, Nyugalom. A Ren’kai hisz az összpontosításban és roppant erejének irányításában. Ha viszont feldühödnek, akkor nincs ember és állat a földön, aki elmesélhetné a történetet.

Vek:

Mennyei, Cél, Sors. Csillagok, számtan és a prófécia minden Vek életének szerves részét képezi. Asztrológusok, faji képességeik közé tartozik a nyílt tengeri hajózás.

Pyrian:


A Pyrian elfek két kultúrára oszlanak:

Empyrean:

Birodalom, Büszkeség, Kultúra. Nincsenek annyian, mint a Kalear emberek, de az Empyrean elfek olyan erőt képviselnek, amivel számolni kell. Elit katonai erővel és jól felépített központi kormánnyal rendelkeznek. 

Py’Rai:

Természet, Egyensúly, Düh. Minden dolog egyensúlyba kerül az időben, és a természet mindig megtalálja az útját. Ritkán ejtenek foglyokat. Akár íj, vagy lándzsa, a Py’Rai elfek örökségei közé tartoznak. 

Tulnar:


A Tulnak-ok a Verra felső világát elborító romlás elől a föld alá menekültek. 

  • A Tulnar-ok három különböző fajok keveredéséből alakultak ki, amelyek a föld alá menekültek a romlás elől
  • A Tulnar jelentése: az elfeledett
  • A Tulnar-ok nincsenek a föld alatti területekre korlátozva, frakciókkal nem rendelkeznek

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.